Ferie, ferie i po feriach :c Szybko przeleciało, za szybko. Nie miałam siły wstać dzisiaj, prawie się spóźniłam. Kiedy wchodziłam do szkoły spotkałam koleżankę z klasy i od razu poprawił mi się humor:D Najlepsze w tym wszystkim było to, że tak się śpieszyłam, a okazało się, że nie mamy dwóch pierwszych lekcji..
A tak wracając do ferii, mam peeełno zdjęć, które chciałabym tu wrzucić :) Mogę jeszcze tylko napisać, że nie są one do końca normalne..
Od czasu rozpoczęcia zimy, stałym miejscem do, którego przychodzimy jest nasze kochane rawickie TESCO! 100 procent, że nie wyjdziecie stamtąd bez foty w przymierzalni:D
Nienormalne fotki zawsze spoko:D Szczerze mówiąc, nie nudziłam się w te ferie, a to całkiem dobrze!
Będzie trzeba trochę nadrobić, dodawanie postów. Na dworze jest coraz cieplej! i bardzo mi się to podoba, chciałabym już lato i wakacje, ale niestety muszę poczekać jeszcze te, parę nieszczęsnych miesięcy:c













.jpg)

